Saturday, April 16, 2016

Jak jsem konečně našla své lidi "Latino people" Alá FLORIDA

FLORIDA = LATINO MUCIS, ŠPANĚLŠTINA, LATINO PEOPLE, TEMPERAMENT, EXTRAVAGANCE,  ZBOHATLÍCI A SLUNÍČKOVÝ RELAX.

Po necelém roce jsem se konečně dostala k napsání článku, který bude o Floridě "a jak jsme společně s Mírovo ségrou Simčou vyrazili na dovolenou za teplíčkem, opalovačkou a písničkou."

Sečteno a potrženo:
I když tento odstavec vždy dávám až na konec každého článku, tak jsem si nemohla pomoc a hned na úvod se odvážím napsat celkové zhodnocení Floridy. Sečteno a potrženo: Florida je místo, kde bych alespoň na chvíli chtěla žít a užívat si místního divokého života, mluvit španělsky, tancovat salsu, jezdit na inlinech, hrát plážák, pracovat jako plavčík na pláži, surfovat na vlnách a jen si tak užívat sluníčka s Miruškou.

KEY WEST
Po příletu na Floridu jsme ihned zapůjčili Cadillac (Mírovo volba (: ) a vyrazili směr Key West. Cesta trvala přibližně 5 hodin a to i se zastávkou na obídek a na prozkoumání krajiny. Řídit musela Simča, protože my nemáme mezinárodní řidičák a tak nějak jsme byli líní si je v New Yorku udělat. Takže Míra byl zklamaný, že si nemohl dupnout na plyn a já si alespoň přečetla Kunderovo dílo Nesnesitelná lehkost bytí. Na Key West jsme dorazili za světla a tak jsme se ubytovali v místním Marriottu, kde jsme mohli dát koupačku v bazíku jelikož nám moc nepřálo počasí na koupačku v moři. Ale i kdyby to počasí na koupání v moři bylo, tak bych do bazénu přesto skočila.

CHOWDER
No a jelikož jsme neměli téměř žádný čas, tak jsme stačili akorát zajít na dobrou večeři (ta nesměla chybět) a já poprvé v životě vyzkoušela polévku jménem Chowder, kterou objevila Simča. Pokud jste stejný labužníci (žrouti) jako já a při cestování Vás nejvíce uspokojuje to, že můžete zkusit všemožné jídlo, tak rozhodně tuto krémovou polévku ze zeleniny a mořských potvor ochutnejte.

SLEPICE A KOHOUTI
Jelikož jsem se necítila moc dobře, tak jsem si šla lehnout doslova se slepicemi, kterých je tam mimochodem mráááááky a kohoutů samozřejmě taky. Občas musíte dávat pozor, aby jste nějakou tu drůbež nezajeli.

2. DEN NA KEY WESTU
Hned ráno jsem si zašla do posilky a poté jsme společně zašli na snídani, která byla ve stylu "sežer co můžeš". No umíte si asi představit, když máte otevřený bufet a můžete si vzít cokoliv se Vám zlíbí a voní a všechno má prostě ten správný "sex appeal"  jak říká (Pohlreich). Já se teda přiznávám a jestliže je možnost stylu "sežer co můžeš", tak se neumím ovládat a tak jím co se dá a pak se z místa většinou odkutálím jako sud. Strááášnej zlozvyk!
Druhý den jsme jen navštívili sídlo Ernesta Hemingway (už jen proto, že jsem měla tu čest o něm povídat u maturitních zkoušek).

CESTA DO MIAMI BEACH
Na Key Westu jsme toho opravdu moc nestihli, protože celkově jsme měli na výlet jen čtyři dny, takže jsme hned po snídani vyrazili zpět do Miami beach. Cestou na zpět jsme se zastavili na Marathonu, kde jsme dali koupačku a udělali pár krásných fotek s mostem, který už dlouhá léta není v provozu. Každopádně jsme se nemohli zdržet dlouho, protože jsme do šesti večer museli vrátit auto do půjčovny. Při příjezdu do Miami jsme na poslední chvíli vrátili klíče a auto a mohli se ubytovat v místním HI HOSTELU. Pokud chcete ušetřit a nevadí Vám, že bydlíte s cizími lidmi, tak je HI HOSTEL Váš šálek kávy. Někdy je to i zábava a můžete se seznámit s novými lidmi a podniknout něco společně.

¨

MŮJ PRVNÍ DOJEM Z MIAMI BEACH
Hned po příjezdu na nás dolehla pohodová atmosféra Miami Beach. Nesmyslná konstrukce aut, šíleně oblečení lidé, hudba linoucí se z místních klubů, španělština kam ucho dosáhne. Prostě na Vás zapůsobí latino atmosféra a vy máte jen chuť si dát sprchu a vyrazit za písničkou a prozkoumat místní život.

MANGO´S TROPICAL CAFE
900 Ocean Dr, Miami Beach, FL 33139
Jestliže už do Miami zamíříte, nesmíte vynechat tento klub s živou hudbou a s tanečníky, kteří Vás budou svými vystoupeními bavit celou noc. Jednoduše se Vám ani nechce tancovat a jen sledovat tu krásnou show. Rozhodně zde si své najdou nejen páni, ale i dámy. Nezapomeňte objednat koktejl s paraplíčkem.

3. DEN V MIAMI BEACH
Jestliže máte alespoň trochu rádi běhání, tak doporučuji vstát s východem sluníčka, zaběhat si po pláži a pak se osvěžit v moři. Já jako vodní znamení bych ve vodě vydržela celý den. Tím Vás ale nechci otravovat a jako další doporučení navrhuji vypůjčit kolo a projet si Miami Beach na kole a užít si pohledu těch obrovských vilek a kotvících lodiček, které zdobí každou vilku.

BULLDOG MARGARITA
Pokud jste žíznivý po koktejlu i pivu, tak doporučuji tento povzbuzující nápoj složený z margarity a Corony, což je mexické pivo.

JAK JSEM MYSLELA, ŽE JEDEME DO BOSTONU
Jako v předchozím článku o Puerto Ricu a Panenských ostrovech jsem z počátku myslela, že směřujeme do Bostonu. K mému překvapení jsme letěli opačným směrem a let trval o pár hodin déle.

Víc jsme toho bohužel nestihli a moc dobře si uvědomuji, co se na Floridě dá ještě podniknout, ale tak zase někdy příště co?