Thursday, May 7, 2015

KEEP SMILING

Američané a jejich věčné úsměvy!
 
Americký úsměv prosím! Rozhodně bych netvrdila, že všude kam se podíváte vidíte úsměv od ucha k uchu. Když se procházíte po Manhattanu uvidíte tisíce lidí, ale že bych viděla usměvavé lidi? Absolutně ne!!! Vůbec do teď nechápu, proč se o Pražácích říká, že se při chůzí do práce nebo z práce nesmějí. Co by taky mělo být k smíchu že? Osmihodinová šichta před vámi, tak na co bych se měl usmívat. Je to jen nějaký vymyšlený blud, který si určitě vymysleli Moraváci :-P že? Musím se zeptat mé rodinky z Moravy.
Já jsem se ale chtěla rozepsat trošku o něčem jiném. Chvíli mi trvalo než jsem se mezi tu AMERICKOU VERBEŽ DOSTALA, ale už jsem se tam prošpikovala (trochu praxe ze střední, pár holek házelo slušné šipky, občas je dobré něco špatného odkoukat :-D hahaha) z čehož plyne, že nyní mám kamarády AMÍKY. Někteří lidé tu žijí takovou dobu a žádné AMERICKÉ kamarády nemají a ty co je mají, tak mi pořád tvrdili jak jsou jiní, což vlastně nemohu vyvracet, ale jinak jsou to naprosto úžasný, milý a vřelý lidičky. Zatím jsem neměla špatnou zkušenost. Jsou schopni respektovat cizince, ale to bude asi tím, že v NY žijí jen cizinci. Já si pořád myslím, že v ČR lidé nerespektují minority (smutné).
Na USA se mi líbí to, že kdykoliv někam vejdete první věta která padne je: How are you doing? (Jak se máš). Už si ani neumím představit, že bych bez toho existovala, je to prostě taková zdvořilá větička která potěší.
Co se týče jejich humoru, rozhodně bych netvrdila, že mají odlišný smysl pro humor než my. Dokonce jsem si jeden večer v hospodě připadala jako po tréninku na Verose s pivkem v ruce, jen tam neseděly moje holky, ale cizinci. Téma samozřejmě bylo zaměřené na SEX a jak mě nachytali rodiče :-D sranda! Ale tahle skupinka je opravdu spešl, extra friedly. Mimochodem, co se týče anglické komunikace v hospodě, tak ta je asi nejnáročnější (hrozný hluk a všichni na sebe ječí, no znáte to).
Jsou to relativně trpělivý lidi, protože občas i já nemám náladu poslouchat někoho kdo neumní anglicky a to jste ještě neslyšeli moji hroznou angličtinu :-) Ale je pravda, že já toho moc nenamluvím, každou větu dost promýšlím, dokonce mi jedna holka řekla, že to nemám tak řešit, že nad tím strašně přemýšlím :-D
Moc jim děkuji za to jaký ke mně jsou a jak jsou ke mně hodňoučký.
 
Hello my American friends. Thank you all. You are so nice to me. I appreciate it :-) I LOVE YOU!!!
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment